Heb je vragen? Bel 0186 643 656

Winkelmand
Winkelmand (0)

Je winkelwagen bevat geen artikelen.

Heb je vragen? Bel 0186 643 656

Duifhuizen corona maatregelen en online winkelen

Helaas houdt het coronavirus ons nog steeds in z’n greep. Voor ons is het belangrijkste dat jij veilig bent, ook tijdens het shoppen. Om deze reden nemen wij een aantal (verplichte) maatregelen. Op deze pagina vind je de belangrijkste informatie hierover terug. We proberen constant te kijken naar mogelijkheden en spelen in op nieuwe ontwikkelingen. Om deze reden kan het zijn dat informatie op deze pagina veranderd. Uiteraard houden wij je op de hoogte. Heb je nog vragen? Aarzel niet, onze klantenservice staat voor je klaar. 

Click & collect

Vanaf 10 februari, heb je de mogelijkheid om een bestelling af te halen bij al onze Duifhuizen-winkels. Bel de dichtstbijzijnde winkel bij jou in de buurt of plaats je bestelling op onze website. Regel samen met het winkelteam het ophaalmoment en betaal online of bij ons in de winkel. We staan klaar voor je vragen en kijken er naar uit je weer te zien!

Bezorgservice Hoeksche Waard

De pakketvervoerders hebben het drukker dan ooit. Om ze een handje te helpen starten wij met een bezorgservice. Deze zullen wij eerst aanbieden in de Hoeksche waard en eventueel bij succes uitbreiden.

Retourtermijn

Onze retourtermijn is verlengd van 30 naar 60 dagen. Er is dus voldoende tijd om over jouw aankoop na te denken of cadeautjes te ruilen. De meeste Post NL punten blijven open maar mocht die bij jou in de buurt gesloten zijn dan heb je ruim voldoende de tijd om na 19 januari nog je pakketje te retourneren. 

Klantenservice

Onze klantenservice staat juist in deze tijd voor je klaar. Je kunt ons 24uur per dag mailen en telefonisch bereiken van 08.30 u tot 17.30 u (maandag tot en met vrijdag), zaterdag zijn we bereikbaar van 12.00 u tot 16.00 u.
https://www.duifhuizen.nl/klantenservice/

Levertijd

We doen er op dit moment alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk mee te geven aan Post NL. Helaas kan het zo zijn dat Post NL door grote drukte jouw pakketje niet op de gewenste leverdatum kan leveren. Via de Track & Trace kun je jouw bestelling volgen.

Post NL pakket punt

De nieuwe maatregel om vanaf 15 december winkels te sluiten, heeft als gevolg dat een klein deel van de Post NL punten gesloten zijn. Mocht je pakket op een gesloten punt liggen dan zorgt Post NL dat het pakket naar een ander punt wordt gebracht. Je kunt dus nog steeds gebruik maken van de optie bezorgen bij een Post NL punt. Voor een actueel overzicht van alle Post NL punten, klik hier

 

Bij vragen neem altijd contact met ons op. Wij kijken samen met jou naar de mogelijkheden


Uitstekend
4.8
4.8
Op basis van meer dan 15,178 beoordelingen op Trustpilot
Beoordelingen:
"Mooie producten en fijne service!"

Door: Martens
"Geweldige service en communicatie"

Door: Eric du Bosc