Heb je vragen? Bel 0186 643 656

Mijn winkelmand
Mijn winkelmand (0)

Je winkelwagen bevat geen artikelen.

Heb je vragen? Bel 0186 643 656

Garantie & Service

Garantietermijn
Mocht jouw product defect raken, dan kun je natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze producten is, naast de wettelijke garantietermijn, de garantietermijn van de leverancier van toepassing. Van al onze producten mag je immers in alle redelijkheid verwachten dat deze datgene doen wat je van het product verwacht. Hierbij volgen we altijd de wet. Om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen kun je een retouretiket aanvragen bij onze klantenservice (via het contactformulier of via klantenservice@duifhuizen.nl), hiermee kun je het product kosteloos naar ons opsturen. Zodra wij het artikel hebben ontvangen krijg je daarvan van ons bericht. Wij streven ernaar jouw product binnen 10 werkdagen aan je te retourneren.

Defect bij ontvangst
Indien jouw product direct bij ontvangst niet aan de kwaliteitseisen voldoet, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zullen je ten alle tijden een passende oplossing bieden. Je kunt dit ook doen met het retourformulier dat je bij je bestelling vindt.

Stappenplan garantie en defecten
Wil je gebruik maken van jouw garantie? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij je retour zo soepel mogelijk afhandelen. 


 1. Meld bij onze klantenservice dat je een defect artikel retour wilt sturen.
 2. Je ontvangt via e-mail een bevestiging van jouw verzoek.
 3. Je ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel.
 4. Na ontvangst van jouw zending, stuurt Duifhuizen E-shop een ontvangstbevestiging via e-mail.
 5. Wij onderzoeken je klacht en nemen binnen 1-3 werkdagen contact met je op om een passende oplossing te bieden.

 

Klachten
Ben je niet tevreden dan vernemen wij dit graag. Heb je een klacht of opmerking over onze producten of dienstverlening dan kun je ten alle tijden contact met ons opnemen via het contactformulier of via klantenservice@duifhuizen.nl. Wij zullen binnen 1-3 werkdagen inhoudelijk op jouw bericht reageren. Tijdens kantooruren van maandag tot en met vrijdag zijn wij tevens telefonisch bereikbaar via 0186 - 643 656 van 8.00 - 22.00 en op zaterdag van 09.00 - 13.00 uur.

Mochten wij de klacht niet in behandeling (kunnen) nemen en je ervaart een geschil, dan kun je deze indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dat is het geval als de ingediende klacht niet door Duifhuizen opgelost kan worden. Wij verwijzen je dan naar de website van de geschillencommissie, www.sgc.nl

Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.

Uitstekend
Duifhuizen tassen & koffers is door 8,785 klanten met een 9.4 van 10 beoordeeld op Trustpilot
Beoordelingen:
"Mooie producten."

Mooie producten. Vlotten levering. Je kan achteraf betalen....

Door: Elke
"Snelle levering top"

Door: VOORTMAN

VISIT DUIFHUIZEN BAGS & TRAVEL!
Looks like you’re visiting us from abroad.
We recommend you to visit www.duifhuizen.com for up to date shipping information and prices.