Gelukkig kunnen onze pakketten door PostNL gewoon nog bezorgd worden! Meer informatie hierover? Klik hier.

Heb je vragen? Bel 0186 643 656

Winkelmand
Winkelmand (0)

Je winkelwagen bevat geen artikelen.

Heb je vragen? Bel 0186 643 656

Garantie & Service

Defect bij ontvangst

Voldoet jouw bestelling bij ontvangst niet aan de kwaliteitseisen? Onze welgemeende excuses hiervoor! Vul op het bijgeleverde retourformulier in dat het artikel beschadigd is en geef aan dat je een nieuwe wenst te ontvangen of geld terug, zodra wij de retourzending ontvangen maken we het direct in orde.
Mocht je hier vragen over hebben, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We doen ons uiterste best om ten alle tijden een passende oplossing te bieden!

Garantietermijn

Mocht jouw product defect raken, dan kun je natuurlijk óók op ons rekenen! Naast de wettelijke garantietermijn is het bij ons namelijk zo dat de garantietermijn van de betreffende leverancier van toepassing is. Van ál onze producten mag je in alle redelijkheid verwachten dat deze doen wat wordt verwacht. Hierbij volgen we ten alle tijden de wet.

Klachten en mogelijke oplossingen worden ten alle tijden besproken wanneer we het product in handen hebben.

Stappenplan defecten en garantie

Wil je gebruik maken van de garantie of reparatie? Dan vragen we je het volgende stappenplan aan te houden, zodat we jouw retour zo soepel en snel als mogelijk af kunnen handelen:

Kies milieubewust en kom er mee langs in een van onze filialen, graag mét aankoopbewijs.
Mocht je het liever opsturen, dan kan dit kosteloos via een PostNLpunt met onderstaand adres;

Duifhuizen tassen & koffers
Antwoordnummer 67
3260 VB Oud-Beijerland

Graag dan het volgende toevoegen ín het pakket;

• Klachtomschrijving
• Contactgegevens
• Aankoopbewijs/bestelbevestiging (bestelnummer vermelden of bankafschrift mag ook).

Zodra het product bij ons binnen is, beoordelen wij of het onder garantie en/of reparatie valt en informeren wij jouw hierover binnen 1-2 werkdagen.

Klachten

Ben je niet tevreden met je bestelling? Dan vernemen we dit graag! Wanneer je een klacht en/of opmerking hebt over (één van) onze producten of onze service, dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Mochten wij niet in staat zijn om jouw klacht in behandeling te nemen en je ervaart een geschil, dan kun je deze indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Ook kun je de klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Uitstekend
4.8
4.8
Op basis van meer dan 12,832 beoordelingen op Trustpilot
Beoordelingen:
"Mijn tas was kapot en ik kreeg netjes…"

Door: Angélica Huisman-Stitselaar
"We zijn heel goed geholpen"

We zijn heel goed geholpen, ook met het kiezen van het juist...

Door: Klant Evelien Lemans