LET OP! Wegens Koningsdag kán het zijn dat jouw pakketje later wordt geleverd dan verwacht.
Excuses voor het ongemak! Natuurlijk doen we ons uiterste best om de bezorging
zo snel als mogelijk plaats te laten vinden.

Heb je vragen? Bel 0186 643 656

Winkelmand
Winkelmand (0)

Je winkelwagen bevat geen artikelen.

Heb je vragen? Bel 0186 643 656

Garantie & Service

Defect bij ontvangst

Voldoet jouw bestelling bij ontvangst niet aan de kwaliteitseisen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice óf vul het retourformulier volledig in. We doen ons uiterste best om ten alle tijden een passende oplossing te bieden!


Garantietermijn

Mocht jouw product defect raken, dan kun je natuurlijk óók op ons rekenen! Naast de wettelijke garantietermijn is het bij ons namelijk zo dat de garantietermijn van de betreffende leverancier van toepassing is. Van ál onze producten mag je in alle redelijkheid verwachten dat deze doen wat wordt verwacht. Hierbij volgen we ten alle tijden de wet.

Om bovenstaande zo soepel mogelijk te laten verlopen kun je, via klantenservice@duifhuizen.nl een retouretiket aanvragen. Hiermee kun je het product kosteloos naar ons opsturen en ontvang je direct bericht wanneer wij het retour hebben ontvangen. 


Stappenplan garantie en defecten

Wil je gebruik maken van jouw garantie? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden, zodat we jouw retour zo soepel en snel als mogelijk af kunnen handelen: 

 1. Meld bij onze klantenservice dat je een defect artikel retour wilt sturen.
 2. Wacht op de bevestigingsmail van jouw verzoek en volg de instructies in de mail.
 3. Na ontvangst sturen wij jou een ontvangstbevestiging en onderzoeken we de klacht.
 4. Binnen 1-2 werkdagen nemen we contact met je op om een passende oplossing te bieden!


Klachten

Ben je niet tevreden met je bestelling? Dan vernemen we dit graag! Wanneer je een klacht en/of opmerking hebt over (één van) onze producten of onze service, dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Mochten wij niet in staat zijn om jouw klacht in behandeling te nemen en je ervaart een geschil, dan kun je deze indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Ook kun je de klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het het Europees ODR Platform.

Uitstekend
9.4
9.4
Op basis van meer dan 9,452 beoordelingen op Trustpilot
Beoordelingen:
"Mooie prijs en snel geleverd"

Door: Marjolein Van De Zweerde
"Snelle levering"

Snelle levering, zoals beloofd de volgende dag. En zeer tevr...

Door: Evelyn

VISIT DUIFHUIZEN BAGS & TRAVEL!
Looks like you’re visiting us from abroad.
We recommend you to visit www.duifhuizen.com for up to date shipping information and prices.