Veel gestelde vragen
Op deze pagina vind je veel gestelde vragen. De pagina is onderverdeeld in 6 delen. Staat je vraag er niet tussen? Onze klantenservice staat je graag te woord om te verder te helpen.
Algemene vragen over Duifhuizen
- Korting vouchers
- Verjaardagscoupon van €10
- Leuke cadeaus
- Verzamelen van al je aankopen
- Persoonlijke mails
- Service vanuit jouw favoriete filiaal
Je kunt je wachtwoord resetten bij het kopje 'wachtwoord vergeten'. Je zult een mailtje krijgen om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
Ps: Een nieuw wachtwoord moet voldoen aan de eisen: 1 cijfer, 1 symbool en minimaal 10 tekens.
Vragen over bestellen en verzendingen
- Kies jouw nieuwe item(s) uit.
- Plaats je item(s) in je winkelmand.
- Vul je persoonlijke gegevens in of log in met je Duifhuizen account.
- Controleer je gegevens.
- Kies of je jouw pakket thuis wilt laten bezorgen of dat je het liever ophaalt in één van onze winkels of bij een PostNL.
- Kies een van de betaalmethodes die wij aanbieden. In deze stap kun je ook je kortingscode of cadeaukaart verzilveren.
- Controleer nogmaals jouw bestelling en ingevoerde keuzes en kies voor 'Bestelling betalen'. Je zal automatisch worden doorgeleid naar de betaalpagina van jouw keuze.
Vragen over betalingen en cadeaukaarten
Vragen over ruilen of retourneren van bestellingen
Ongebruikte artikelen die in de winkel of online zijn gekocht kunnen geruild worden in één van onze Duifhuizen winkels. Dit gaat als volgt:
- Ruilen in de winkel: Neem je ongebruikte item en kassabon mee die je hebt gekocht en ruil in één van onze Duifhuizen winkels.
- Ruilen via de webshop: Ongebruikte artikelen kunnen jammer genoeg niet online geruild worden. Daarbij adviseren we je om het artikel te retourneren en opnieuw te bestellen in de webshop. Het artikel kun je kosteloos retourneren naar Duifhuizen. Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, verwerken wij je retourzending en ontvang je de terugbetaling binnen 3 tot 5 werkdagen. Mocht je verzendkosten hebben betaald bij je eerste bestelling, dan worden deze kosten ook terugbetaald met het bedrag van het geretourneerde artikel.
Vragen over garantie en reparatie van producten
Dat is vervelend! De luchtvaartmaatschappij is verantwoordelijk voor het welzijn van jouw bagage. Eventuele schade of vermissingen kun je claimen bij de maatschappij. Het verstandigste is om dit meteen te doen als je schade aan je bagage constateert. Ga meteen met je instapkaart en bagage ontvangstbewijs naar bagage-afhandelaar in de bagagehal. Daar heb je mogelijkheid om een rapport op te laten maken, een zogenaamde PIR. Dit PIR rapport kun je gebruiken om een claim in te dienen bij de betreffende luchtvaartmaatschappij, reisverzekering of reisorganisatie.
PS: Bewaar ook je instapkaart en bagagesticker.Vragen over leeronderhoud, advies en producten