Veel gestelde vragen
Op deze pagina vind je veel gestelde vragen. De pagina is onderverdeeld in 6 delen. Staat je vraag er niet tussen? Onze klantenservice staat je graag te woord om te verder te helpen.
Algemene vragen over Duifhuizen
Je kunt je wachtwoord resetten bij het kopje 'wachtwoord vergeten'. Je zult een mailtje krijgen om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
Ps: Een nieuw wachtwoord moet voldoen aan de eisen: 1 cijfer, 1 symbool en minimaal 10 tekens.
Vragen over bestellen en verzendingen
- Kies jouw nieuwe item(s) uit.
- Plaats je item(s) in je winkelmand.
- Vul je persoonlijke gegevens in of log in met je Duifhuizen account.
- Controleer je gegevens.
- Kies of je jouw pakket thuis wilt laten bezorgen of dat je het liever ophaalt in één van onze winkels of bij een PostNL.
- Kies een van de betaalmethodes die wij aanbieden. In deze stap kun je ook je kortingscode of cadeaukaart verzilveren.
- Controleer nogmaals jouw bestelling en ingevoerde keuzes en kies voor 'Bestelling betalen'. Je zal automatisch worden doorgeleid naar de betaalpagina van jouw keuze.
Vragen over betalingen en cadeaukaarten
Vragen over ruilen of retourneren van bestellingen
Ongebruikte artikelen die in de winkel of online zijn gekocht kunnen geruild worden in één van onze Duifhuizen winkels. Dit gaat als volgt:
- Ruilen in de winkel: Neem je ongebruikte item en kassabon mee die je hebt gekocht en ruil in één van onze Duifhuizen winkels.
- Ruilen via de webshop: Ongebruikte artikelen kunnen jammer genoeg niet online geruild worden. Daarbij adviseren we je om het artikel te retourneren en opnieuw te bestellen in de webshop. Het artikel kun je kosteloos retourneren naar Duifhuizen. Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, verwerken wij je retourzending en ontvang je de terugbetaling binnen 3 tot 5 werkdagen. Mocht je verzendkosten hebben betaald bij je eerste bestelling, dan worden deze kosten ook terugbetaald met het bedrag van het geretourneerde artikel.
Vragen over garantie en reparatie van producten
Dat is vervelend! De luchtvaartmaatschappij is verantwoordelijk voor het welzijn van jouw bagage. Eventuele schade of vermissingen kun je claimen bij de maatschappij. Het verstandigste is om dit meteen te doen als je schade aan je bagage constateert. Ga meteen met je instapkaart en bagage ontvangstbewijs naar bagage-afhandelaar in de bagagehal. Daar heb je mogelijkheid om een rapport op te laten maken, een zogenaamde PIR. Dit PIR rapport kun je gebruiken om een claim in te dienen bij de betreffende luchtvaartmaatschappij, reisverzekering of reisorganisatie.
PS: Bewaar ook je instapkaart en bagagesticker.Vragen over leeronderhoud, advies en producten
Vragen over het Duifhuizen Membership
Voor iedere euro die je uitgeeft bij Duifhuizen tassen en koffers zowel online als in onze winkels ontvang je een credit, m.u.v. de verzendkosten. Bij 500 credits ontvang je een persoonlijke coupon van €10 korting.
Je vindt altijd een actueel overzicht in jouw Duifhuizen Membership account.
De credits die je spaart zijn 24 maanden geldig na bijschrijving. Het kan dus zijn dat je een bericht van ons ontvangt waarin we aangeven dat (een deel van) jouw credits binnenkort komen te vervallen.
✓ Spaar punten, zowel bij online - als winkelaankopen. Met deze punten spaar jij voor korting;
✓ Pas je gemakkelijk zelf je gegevens aan, zodat wij jou nóg beter van dienst kunnen zijn;
✓ Heb je inzicht in al je aankopen, van zowel je online aankopen als je aankopen in de winkel;
✓ Ben je als eerste op de hoogte van de beste acties, nieuwe collectie én meer;
✓ Early access bij SALE, Black Friday etc;
✓ Ontvang je op jouw verjaardag een leuk cadeautje van ons!;
Heb je je item gevonden en wil je deze graag bestellen met jouw persoonlijke coupon. Plaats het item in je winkelmandje, zorg ervoor dat je bent ingelogd en in je winkelmand kun je onder het kopje persoonlijke coupons je coupon toevoegen. Let op: Je kunt de persoonlijke coupon in één keer verzilveren en is ook geldig op SALE artikelen.
Bij retournering van jouw aankoop, waarbij gebruik is gemaakt van je persoonlijke coupon, wordt jouw persoonlijke coupon weer opgewaardeerd. De geldigheid blijft gelijk aan de originele persoonlijke coupon. Mocht jouw persoonlijke coupon verlopen zijn op het moment van retournering, dan is de persoonlijke coupon alleen de dag geldig waarop jij de aankoop retourneert.
Jouw persoonlijke coupon is 12 maanden geldig.
Ja zeker! Je ontvangt bij ons met je verjaardag een persoonlijke coupon van €10. Deze kun je besteden vanaf €49,95 en is niet geldig op SALE artikelen.is 12 maanden geldig.
Je verjaardagscadeau kun je vinden nadat je bent ingelogd in je account. Als je inlogt op je eigen account kun je het cadeau inzien en besteden onder de juiste voorwaarden.