Heb je vragen? Bel 0186 643 656

Mijn winkelmand
Mijn winkelmand (0)

Je winkelwagen bevat geen artikelen.

Heb je vragen? Bel 0186 643 656

Veelgestelde vragen

Contact
  • Hoe kan ik contact opnemen?
    Als je een vraag of opmerking over ons bedrijf hebt dan kun je contact opnemen door het sturen van een e-mail naar klantenservice@duifhuizen.nl. Wil je snel antwoord hebben op je vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0186 - 643 656. Onze Klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag van 8.00 - 22.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur. Ook kun je gebruik maken van de chatfunctie op onze website voor direct antwoord. Natuurlijk kun je ook langs gaan in één van onze winkels.
  • Hoe kan ik me aan-/afmelden voor de nieuwsbrief van Duifhuizen?
    Je kunt je inschrijven op de nieuwsbrief door rechts onderaan op deze pagina je e-mailadres in te vullen. Wil je je weer afmelden? Dit kan door onderaan in de nieuwsbrief op de hiervoor bestemde link te klikken. Natuurlijk kun je ook contact opnemen middels het sturen van een e-mail naar klantenservice@duifhuizen.nl.
  • Waar kan ik mijn vraag of klacht indienen?
    Heeft u een klacht of opmerking over onze producten of dienstverlening dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen via klantenservice@duifhuizen.nl. Wij zullen binnen 1-3 werkdagen inhoudelijk op uw bericht reageren.
Bestellen
  • Hoe plaats ik een bestelling?
    Stap 1: Plaats je artikel in je winkelmandje door op de hiervoor bestemde button te klikken.
      Stap 2: Controleer of je het juiste artikel in je winkelmandje hebt gelegd en vul eventueel een kortingscode in.
      Stap 3: Maak een keuze tussen snel afrekenen of een account aanmaken. Als je een account aanmaakt, heb je inzicht in je bestelling, is het mogelijk verlanglijstjes aan te maken, afleveradressen toe te voegen, reviews te plaatsen en snel opnieuw te bestellen.
      Stap 4: Maak een keuze waar je je bestelling afgeleverd wilt hebben.
      Stap 5: Kies een betaalwijze.
      Stap 6: Rond je bestelling af.
      Na ontvangst van je betaling duurt het 1 tot 2 werkdagen voordat je bestelling wordt verzonden. Je krijgt een bevestiging, zodra je bestelling verzonden is.
  • Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
    Als je een eerder geplaatste bestelling wilt wijzigen of annuleren, vragen we je om contact met ons op te nemen. Graag in alle correspondentie je naam en ordernummer vermelden, zodat we je nog sneller kunnen helpen.
Bezorgen en ophalen
  • Wat is de levertijd?
    Wij streven ernaar je bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen te verzenden. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Wij bezorgen gratis in Nederland en België vanaf €39.95
    • Verzendkosten voor bestellingen afgeleverd in Europa: €9,95
    • Verzendkosten voor bestellingen afgeleverd buiten Europa: €25,00
  • Kan ik mijn pakket volgen?
    Ja, je kunt je pakket volgen via de Track&Trace code die je per e-mail ontvangt. Deze code krijg je zodra wij je bestelling hebben overgedragen aan PostNL.
  • Kan mijn pakket op een ander afleveradres bezorgd worden?
    Ja, dit is geen probleem. Wanneer je jezelf registreert kun je bij het afleveradres het adres invullen waar je je bestelling afgeleverd wilt hebben.
  • Levert Duifhuizen ook in het buitenland?
    Ja, wij verzenden je bestelling ook naar het buitenland. De kosten hiervoor vind je onder Verzending & Bezorging.
Betalen
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    Bij Duifhuizen kun je betalen met IDeal, PayPal, Creditcard, AfterPay, Mistercash, Fashioncheque en de Duifhuizen Giftcard. Extra informatie hierover vind je onder Betaalopties.
  • Hoe lang duurt de terugbetaling van een geretourneerd product?
    Wij streven ernaar je geld binnen vijf werkdagen terug te storten op je rekening. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan altijd contact met ons op.
Ruilen en retourneren
  • Hoe kan ik een online bestelling ruilen of retourneren?
    Bij je bestelling ontvang je een retourformulier. Met de sticker die je hierop vindt, kun je het pakket kosteloos aan ons retourneren. Ook kun je op dit formulier je keuze kenbaar maken. Kruis aan dat je het artikel wilt retourneren. Eventuele opmerkingen kun je ook hierop kwijt.
  • Kan ik ruilen en retourneren in een filiaal?
    Je kunt je artikel ruilen of retourneren in een van onze winkels. Neem hiervoor wel je factuur mee, dit is namelijk het aankoopbewijs waarmee je het artikel binnen 30 dagen kunt omruilen of retourneren.
  • Wat moet ik doen als mijn artikel beschadigd of defect is?
    Als je product beschadigd of kapot is tijdens het gebruik ervan, kun je bij ons terecht. Op al onze producten is, naast de wettelijke garantietermijn van één jaar, de garantietermijn van de leverancier van toepassing. Je kunt een retourticket aanvragen bij onze klantenservice, waarmee je je product altijd kosteloos kunt opsturen. Bij ontvangst wordt door Duifhuizen besloten of jouw product gerepareerd kan worden, je een nieuw exemplaar ontvangt of dat je je geld terug krijgt.
Duifhuizen cadeaubon
  • Welke bedragen hebben de cadeaubonnen?
    We hebben vijf verschillende cadeaubonnen met de volgende waardes:
    Cadeaubon van 10 euro
    Cadeaubon van 25 euro
    Cadeaubon van 50 euro
    Cadeaubon van 100 euro
    Cadeaubon van 150 euro
  • Hoe kan ik een Duifhuizen cadeaubon kopen?
    Je kunt de Duifhuizen cadeaubon kopen in al onze winkels en in onze webshop op de cadeaubonnenpagina
  • Hoe lang is mijn cadeaubon geldig?
    De Duifhuizen cadeaubonnen hebben een onbeperkte geldigheidsduur.
  • Waar en hoe kan ik mijn cadeaubon inwisselen?
    Je kunt je cadeaubon in alle Duifhuizen winkels en in de webshop inwisselen. Online je cadeaubon inwisselen gaat als volgt: Bij het kopje betaalmethoden kies je voor “Duifhuizen Cadeaubon”. Bij de volgende stap vul je het kaartnummer in van je Duifhuizen cadeaubon samen met de veiligheidscode. Deze veiligheidscode staat vermeld onder de kraslaag achterop je kaart.
  • Kan ik online het saldo van mijn cadeaubon checken?
    Ja, dat kan! Op de cadeaubonnenpagina vind je een saldochecker die je precies vertelt hoeveel saldo er nog op je cadeaubon staat.
Overige vragen
  • Kan ik het online assortiment ook in de winkel bekijken?
    Niet alle artikelen die wij online aanbieden zijn in al onze winkels op voorraad. De ene winkel is wat groter dan de andere dus helaas kunnen we niet de gehele collectie overal kwijt. Wil je weten of het artikel dat jij zoekt in het filiaal van jouw keuze aanwezig is? Neem dan even contact met ons op, dan zoeken wij het voor je uit of zorgen wij ervoor dat je het product zo snel mogelijk kunt gaan bekijken.
  • Hoe kan ik mijn artikel het beste beschermen en verzorgen?
    Natuurlijk wil je jouw nieuwe artikel zo goed mogelijk verzorgen en beschermen om er zo lang mogelijk plezier van te hebben. Bij Duifhuizen hebben we verschillende onderhoudsartikelen die geschikt zijn voor jouw product. In dit artikel lees je welk onderhoudsartikel het beste is voor jouw reisproduct.
  • Wat zijn de verschillen tussen de koffersloten?
    Bij Duifhuizen verkopen we vier soorten sloten, namelijk het TSA slot, cijferslot, sleutelslot en combinatieslot.
    • TSA slot: een TSA slot wordt aangeraden als je op vakantie gaat naar de Verenigde Staten. Dit slot zorgt ervoor dat de douane je koffer open kan maken met een loper zonder beschadigingen aan je koffer aan te richten. Vervolgens maken ze je koffer weer dicht en zit je bagage weer veilig opgeborgen. Deze controle door de douane is uit veiligheidsredenen.
    • Cijferslot: bij een cijferslot bedenk jij zelf een unieke code, waardoor jij de enige bent die de koffer open kan maken. Het enige wat je moet doen is de code goed onthouden.
    • Sleutelslot: een sleutelslot werkt met een sleutel. Je maakt het slot open met een sleuteltje dat jij bezit.
    • Combinatieslot: een combinatieslot is een combinatie van de hierboven genoemde sloten, zoals een TSA functie + cijfercombinatie of cijferslot + sleutelslot.
  • Zijn alle prijzen inclusief BTW?
    Ja alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.
Algemene Voorwaarden
  • Zijn er risico’s verbonden aan het invullen van mijn persoonlijke gegevens of mijn creditcardnummer tijdens het bestellen?
    Er zijn geen risico’s aan het invullen van je gegevens op onze site. Wij werken binnen een beveiligde verbinding waardoor jouw gegevens niet voor anderen zichtbaar zijn. Je gegevens zijn bestemd voor het verzenden van je bestelling en zullen niet aan derden worden overgedragen.
Uitstekend
Duifhuizen tassen & koffers is door 8,248 klanten met een 9.4 van 10 beoordeeld op Trustpilot
Beoordelingen:
"Keurig verpakt"

Door: annemarie
"Fantastische service bij reparatie"

Fantastische service bij reparatie. Binnen 4 dagen de koffer...

Door: Vincent Bosse

VISIT DUIFHUIZEN BAGS & TRAVEL!
Looks like you’re visiting us from abroad.
We recommend you to visit www.duifhuizen.com for up to date shipping information and prices.