Heb je vragen? Bel 0186 643 656

Mijn winkelmand
Mijn winkelmand (0)

Je winkelwagen bevat geen artikelen.

Heb je vragen? Bel 0186 643 656

Veelgestelde vragen

Contact
  • Hoe kan ik contact opnemen met Duifhuizen?
    Op de contactpagina staat precies aangegeven waar én wanneer we te bereiken zijn!
  • Waar vind ik het, voor mij, het dichtstbijzijnde Duifhuizen filiaal?
    Met 25 filialen verspreidt door het land, is de kans groot dat we dichterbij zijn dan je denkt! Vul hier jouw woonplaats of postcode in en we laten je direct zien welk filiaal het dichtst bij jou in de buurt zit.
  • Hoe kan ik me aan-/afmelden voor de nieuwsbrief?
    Je kunt je inschrijven op de nieuwsbrief door rechts onderaan deze pagina je e-mailadres in te vullen. Wil je je weer afmelden? Dit kan door onderaan in de nieuwsbrief op de hiervoor bestemde link te klikken!
  • Waar kan ik mijn vraag of klacht indienen?
    Wanneer je een vraag en/of opmerking hebt over onze producten of dienstverlening, dan horen wij dit graag! Stel ons in beide gevallen gerust op de hoogte door contact met ons op te nemen.
Bestellen
  • Hoe plaats ik een bestelling?
    Stap 1: Plaats je artikel in je winkelmandje door op de hiervoor bestemde button te klikken.
      Stap 2: Controleer of je het juiste artikel in je winkelmandje hebt gelegd en vul eventueel een kortingscode in.
      Stap 3: Maak een keuze tussen snel afrekenen of een account aanmaken. Als je een account aanmaakt, heb je inzicht in je bestelling, is het mogelijk verlanglijstjes aan te maken, afleveradressen toe te voegen, reviews te plaatsen en snel opnieuw te bestellen.
      Stap 4: Maak een keuze waar je je bestelling afgeleverd wilt hebben.
      Stap 5: Kies een betaalwijze.
      Stap 6: Rond je bestelling af.
      Na ontvangst van je betaling duurt het 1 tot 3 werkdagen voordat je bestelling wordt verzonden. Je krijgt een bevestiging, zodra je bestelling verzonden is.
  • Ik wil een zakelijke bestelling plaatsen. Hoe doe ik dat?
    Neem voor het plaatsen van een zakelijke bestelling gerust contact met ons op!
  • Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
    Als je een eerder geplaatste bestelling wilt wijzigen of annuleren, is het van belang dat je contact met ons opneemt. Let op: houd het ordernummer gereed zodat we je nóg sneller van dienst kunnen zijn!
  • Kan ik het online assortiment ook in de winkel bekijken?
    Jazeker, dat kan! Vul het online winkelmandje met het artikel/de artikelen die je graag vrijblijvend zou willen bekijken/reserveren en geef vervolgens aan in welk filiaal je dit zou willen. Je krijgt dan bericht wanneer de artikelen beschikbaar zijn en eventueel afrekenen mag in de winkel!
  • Mijn bestelling is een cadeau. Biedt Duifhuizen een cadeauservice?
    Jazeker, wij bieden een cadeauservice aan! Geef in de winkelmand aan dat je de bestelling graag ingepakt wil hebben en kies de gewenste cadeauverpakking: zwart, kraft óf een giftbag (t.w.v. €1,99)!
Betalen
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    De mogelijkheden zijn oneindig! Zo kun je bij ons betalen met IDeal, PayPal, Creditcard, AfterPay, Bancontact, Fashioncheque én met de Duifhuizen Giftcard. Meer weten? Klik gerust door naar betaalopties!
  • Hoe betaal ik online met mijn Duifhuizen cadeaukaart?
    Wil je (een gedeelte van) de bestelling afrekenen door jouw Duifhuizen cadeaukaart in te wisselen? Vink dan 'Duifhuizen cadeaukaart' aan bij de 4. Betaalwijze. Let op: De barcode (deze vind je onder de streepjescode op de kaart) vul je in bij 'kaartnummer'. De veiligheidscode die wordt gevraagd, vind je onder de kraslaag!
  • Kan ik betalen met een papieren VVV bon en/of VVV cadeaukaart?
    De oude, vertrouwde papieren VVV cadeaubon is alléén geldig in onze fysieke winkels. Je kunt deze dus niet online inwisselen. De VVV giftcard is tot op heden alléén in onze webshop in te wisselen.
  • Zijn er risico’s verbonden aan het invullen van mijn persoonlijke gegevens tijdens het bestellen?
    We kunnen je met 100% zekerheid zeggen dat er géén risico’s zijn verbonden aan het invullen van jouw persoonlijke gegevens op onze website. Het is namelijk zo dat wij werken binnen een beveiligde verbinding, waardoor jouw gegevens niet voor anderen zichtbaar zijn. De gegevens die jij invult zijn bestemd voor het verzenden van jouw bestelling en zullen nóóit aan derden worden overgedragen.Neem eens een kijkje op onzeVeiligheid & Privacy pagina
Bezorgen en ophalen
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Bij een minimale besteding van €39,95 bezorgen wij gratis binnen Nederland én België!
    Verzendkosten voor bestellingen onder €39,95 afgeleverd in Nederland en België: €3,95
    Verzendkosten voor bestellingen afgeleverd in Europa: €9,95
    Verzendkosten voor bestellingen afgeleverd buiten Europa: €24,95
  • Bezorgt Duifhuizen ook in het buitenland?
    Yes, we do! In samenwerking met PostNL bezorgen wij we-reld-wijd. Wel goed om te weten is dat er, afhankelijk van het land van bezorging, aangepaste tarieven en bezorgtijden gelden.
  • Ik zou mijn bestelling graag willen laten bezorgen na 18.00 uur. Is dit mogelijk?
    Jazeker! Avondlevering is een optie wanneer je een bestelling bij ons plaatst. De postbode zal, op de dag van de bezorging, ná 18:00 uur voor de deur staan!*
    *Let op: op zaterdag is avondlevering niet mogelijk!
  • Kan ik mijn online bestelling afhalen in de winkel?
    Ja, dat is zeker mogelijk! Geef gedurende het bestelproces aan dat je jouw bestelling vrijblijvend wil bekijken/afhalen in één van onze winkels en je krijgt bericht wanneer het voor je klaarligt.
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Is de gehele bestelling afgerond en bevestigd? Dan streven wij ernaar om deze binnen 1 tot 3 werkdagen te verzenden. Uiteraard word je per mail op de hoogte gehouden van de status van jouw order!
  • Bij het product dat ik wil bestellen staat dat deze op voorraad is en dus direct leverbaar. Toch wordt er aangegeven dat de bezorging 1-3 werkdagen kan duren. Hoe kan dit?
    Dit wordt veroorzaakt door het feit dat de voorraad is verdeeld tussen het magazijn en onze filialen. Goed om te weten is dat onze webshop bestelling worden verstuurd vanuit het magazijn. Wanneer het product dus wél op voorraad is, maar niet aanwezig is in het magazijn, zal het nét iets langer duren voordat wij het betreffende artikel naar jou kunnen versturen.
  • Kan mijn pakket op een ander afleveradres worden bezorgd?
    Ja, dat is geen probleem! Registreer jezelf en vervolgens kun je het gewenste afleveradres heel gemakkelijk toevoegen aan je account.
  • Kan ik mijn pakket volgen?
    Ja, natuurlijk! Wel zo handig, want met de track & trace code ben je in staat om het pakket te volgen tot aan de voordeur!
  • Wanneer ontvang ik mijn track & trace code?
    Zodra jouw pakket is gescand bij PostNL ontvang je van hen een mailtje met daarin de betreffende track & trace code.
  • Waar kan ik mijn pakket volgen?
    Zodra jij jouw track & trace code ontvangen hebt, mag je ervan uitgaan dat je bestelling onderweg is. Vul de code in op de website van PostNL, dan weet je precies waar het pakketje uithangt en wanneer deze wordt bezorgd!
  • Ik ben niet thuis op het moment van bezorging. Wat nu?
    Niets aan de hand! Dan ontvang je een bericht van de bezorger met een niet-thuiscode erop. Met deze code kun je dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar je je pakket de tweede keer wil laten bezorgen. Maak je geen keuze, dan komt de bezorger de volgende dag terug voor een tweede bezorgpoging.
Ruilen en retourneren
  • Hoe kan ik mijn online bestelling ruilen of retourneren?
    Is (een gedeelte van) je bestelling niet naar wens? Dan is het mogelijk om deze naar ons te retourneren. We vertellen je er alles over op de pagina Ruilen & retourneren.
  • Ik ben mijn retourformulier kwijt, maar wil (een gedeelte van) mijn bestelling retourneren. Wat nu?
    Geen paniek! Wanneer je niet meer in het bezit bent van een retouretiket kun je het pakket, binnen 30 dagen na aankoop, kosteloos retourneren naar onderstaand retouradres. We waarderen het wanneer je een A4’tje bijvoegt met jouw ordernummer en de reden van het retourneren.
    Duifhuizen E-shop BV
    Antwoordnummer 67
    3260VB Oud-Beijerland
  • Kan ik mijn online bestelling ruilen en/of retourneren in een filiaal?
    Het is geen probleem jouw online bestelling, binnen 30 dagen na aankoopdatum, om te ruilen en/of terug te brengen in één van onze filialen. Let wel op dat je de bijbehorende factuur meeneemt naar de winkel, deze geldt namelijk als aankoopbewijs!
  • Wat moet ik doen wanneer een artikel beschadigd of defect is?
    Trek gerust aan de bel wanneer een product beschadigd of kapot is gegaan tijdens het gebruik ervan! Neem contact met ons op en vraag om het antwoordnummer voor een kosteloze verzending.
    Neem ook eens kijkje op de Garantie & Service pagina
  • Hoe lang duurt de terugbetaling van een geretourneerd product dat al is betaald?
    We snappen dat het prettig is om het betaalde bedrag zo snel als mogelijk terug op je rekening te ontvangen. Daarom doen we ons best om, bij ontvangst van het retour, het geld nog diezelfde dag terug te storten.
  • Hoe lang duurt de verwerking van een retour die via Afterpay is besteld?
    Zodra wij jouw retour ontvangen hebben, wijzigen we de Afterpay rekening, óf zetten we deze in zijn geheel stop. Wanneer je de gehele bestelling hebt geretourneerd, zal je dus geen rekening meer ontvangen.
Duifhuizen cadeaukaart
  • Welke waardes hebben de Duifhuizen cadeaukaarten?
    Wanneer je besluit om online een Duifhuizen cadeaukaart aan te schaffen, heb je de mogelijkheid om te kiezen tussen vijf verschillende waardes. Koop je de cadeaukaart in de winkel, dan is ieder gewenst bedrag mogelijk!
    Cadeaukaart van 10 euro
    Cadeaukaart van 25 euro
    Cadeaukaart van 50 euro
    Cadeaukaart van 100 euro
    Cadeaukaart van 150 euro
  • Hoe kan ik een Duifhuizen cadeaukaart kopen?
    Het aanschaffen van een cadeaukaart kan zowel in onze filialen als via de cadeaukaartenpagina in onze webshop.
  • Hoe lang is mijn cadeaukaart geldig?
    Een Duifhuizen cadeaukaart gaat je leven lang mee. Dit houdt in dat ze een onbeperkte geldigheidsduur hebben!
  • Kan ik online het saldo van mijn cadeaukaart checken?
    Ja, dat kan! Op de cadeaukaartenpagina vind je een saldochecker die je precies vertelt hoeveel saldo er nog op je kaart staat!
  • Waar en hoe kan ik mijn cadeaukaart inwisselen?
    Je kunt je cadeaukaart in alle Duifhuizen winkels én in de webshop inwisselen. Wil 'm online inwisselen? Het stappenplan vind je op deze pagina onder het kopje 'Betalen'!
  • Is het mogelijk om meerdere cadeaukaarten in te wisselen bij één bestelling?
    Ja hoor, geen probleem! Je vult dan gewoon meerdere kaartnummers en veiligheidscodes in.
  • Is het van belang dat ik het tegoed op mijn cadeaukaart in één keer besteedt?
    Nee hoor, dit hoeft niet! Het is zeker mogelijk om het tegoed op jouw kaart te verdelen over meerdere bestellingen uit te geven.
Overige vragen
  • Zijn alle prijzen inclusief BTW?
    Ja, al onze weergegeven prijzen zijn inclusief BTW!
  • Hoe kan ik mijn artikel het beste beschermen en verzorgen?
    Van het schoonmaken van je tas, tot het waterproof maken ervan. En dan hebben we het nog niets eens over het onderhouden van een écht lederen artikelen. Je vindt alle antwoorden op de pagina Onderhoudsadvies!
  • Wat zijn de verschillen tussen de koffersloten?
    Bij Duifhuizen vind je vier soorten sloten; het TSA slot, cijferslot, sleutelslot en combinatieslot. Hieronder lichten we deze stuk voor stuk uit:
    • TSA slot | Een TSA slot wordt aangeraden wanneer je op vakantie gaat naar de Verenigde Staten. Dit slot zorgt er namelijk voor dat de douane de koffer wegens veiligheidsredenen kan openen en sluiten zonder enige beschadigingen aan te richten.

    • Cijferslot | Bij een cijferslot is het van belang dat je zelf een unieke code bedenkt, waardoor jij de enige bent die in staat is de koffer te openen. Het is dan natuurlijk wel belangrijk dat je de code onthoudt!

    • Sleutelslot | Het zal geen verrassing zijn, maar een sleutelslot werkt met een sleutel. Het slot is alleen te openen met de sleutel die jij in je bezit hebt. Raak deze dus niet kwijt!

    • Combinatieslot | Een combinatieslot is heel simpel gezegd een combinatie van de hierboven genoemde sloten (een TSA functie + cijfercombinatie + sleutelslot).
  • Hoe stel ik het TSA slot van mijn koffer in?
    Een nieuwe koffer of trolley gekocht en wil je graag je TSA slot instellen? Een TSA slot instellen hoeft geen moeilijke opgave te zijn. Wij helpen je met behulp van onze TSA slot adviespagina graag op weg, zodat jij met gemak je slot kan instellen en personaliseren.
  • Ik ga binnenkort op vakantie. Wat is voor mij de perfecte reisbagage?
    Er zijn zoveel verschillende soorten reisbagage op de markt, dat het niet vreemd is wanneer je door de bomen het bos niet meer ziet. Met behulp van onze Reisadviespagina laten we je zien welke reisbagage het beste past bij de reis die jij gaat maken!
  • Ik zou graag willen werken bij Duifhuizen. Welke functies staan er open?
    Wat ontzettend leuk dat je interesse hebt in een functie bij Duifhuizen. Neem en kijkje op onze Vacaturepagina en wanneer je je kunt vinden in één van de openstaande functies horen we natuurlijk graag van je!
Uitstekend
Duifhuizen tassen & koffers is door 8,787 klanten met een 9.4 van 10 beoordeeld op Trustpilot
Beoordelingen:
"zeer mooie kwaliteit van de leren tas"

zeer mooie kwaliteit van de leren tas. Super blij mee...

Door: Saskia Jeremic
"Mooie producten."

Mooie producten. Vlotten levering. Je kan achteraf betalen....

Door: Elke

VISIT DUIFHUIZEN BAGS & TRAVEL!
Looks like you’re visiting us from abroad.
We recommend you to visit www.duifhuizen.com for up to date shipping information and prices.